Розділи сайту
▪ Довідник
Каталог Вівасан
▪ Екстракт кісточок грейпфрута
▪ Мінерально-вітамінні комплекси
▪ Мультивітамінні та енергетичні напої
▪ Подарункові сертифікати Вівасан
Довідник
▪ Статті по ароматерапії, красі та здоров'ю
▪ Довідник по застосуванню ефірних олій
▪ Основні властивості ефірних олій
▪ Показання до застосування ефірних олій
▪ Косметичне застосування ефірних олій
▪ Психоемоційна корекція ефірними оліями
▪ Зведені таблиці ефірних олій
▪ Склад вітамінів і мінералів в продуктах Vivasan
▪ Поради лікаря з лікування і профілактики захворювань
Спілкування
▪ Додаток Вівасан на Google Play
▪ Вебінари
Лікування з Вівасан
▪ Поради з лікування і профілактики захворювань
▪ Довідник по застосуванню ефірних олій
Випадкова схема лікування з Вівасан
Розсіяний склероз
Ефективне лікування натуральними продуктами
Детальна схема лікування
Скарбничка порад Вівасан
У разі прояву передменструального синдрому може бути корисним масаж нижньої частини живота з ефірними оліями іланг-ілангу, м'яти, пачулі - по 2 краплі кожної на 10 мл жирної олії.
Нове на сайті
▪ Енциклопедія ефірних олій для Android
▪ Безкоштовна доставка замовлень Вівасан
▪ Алфавітний покажчик статей з ароматерапії, краси та здо ...
▪ Акції Вівасан у грудні 2024 р.
▪ Акции Вивасан в декабре 2024 г.
Інтернет-магазин Vivasan Україна
© 2010-2024
При використанні матеріалів сайту обов'язкове посилання на
www.vivasan-ukraine.com.ua
В нашому інтернет-магазині товарів Вівасан, www.vivasan-ukraine.com.ua Ви можете вибрати і купити продукцію компанії Вівасан (Vivasan): натуральні ефірні олії, лікувальні креми, доглядову косметику, мінерально-вітамінні комплекси, засоби по догляду за волоссям, інші товари для краси та здоров'я зі Швейцарії.
Дивіться повний каталог товарів Вівасан, прайс-лист товарів Вівасан з докладним описом продукції та відгуками покупців.
Доставка продукції Вівасан від 2500 грн. здійснюється безкоштовно. Терміни доставки замовлення - 1-2 дні.
Пропонуємо офіційні дисконтно-накопичувальні картки Вівасан, а також різні акції, знижки та приємні бонуси.
Будемо раді допомогти у виборі та відповісти на Ваші питання!
Безкоштовні консультації з вибору і застосуванню товарів для краси та здоров'я: +38 050 453-73-98 (Viber, Teleram, WhatsApp).
Всі контакти інтернет-магазину Вівасан
З повагою, Наталя Кузнецова,
керівник офіційного складу Вівасан в Україні,
адміністратор сайту vivasan-ukraine.com.ua.
Каталог Vivasan: Офіційний каталог продукції Вівасан, Новинки Вівасан, Ароматерапія, Догляд за волоссям, Догляд за обличчям, Догляд за тілом, Екстракт кісточок грейпфрута, Ефірні олії, Композиції ефірних олій, Лікувальні креми, Мінерально-вітамінні комплекси, Мультивітамінні та енергетичні напої, Натуральні антибіотики, Особиста гігієна, Фарба для волосся, Подарункові сертифікати
Аромати для підвищення продажів. Залучення покупців запахом
Сторінка українською мовою | Страница на русском языке
Як підвищити продажі ароматами. Як запахом залучити покупця до прилавка. Який аромат сприяє покупці. Як збільшити товарообіг за допомогою запахів.
Як направити покупця до каси.
Сьогодні ринок товарів і послуг перенасичений. У звичайних покупців великий вибір для покупок і отримання сервісу. Але з незрозумілих причин, вони йдуть не туди, де, як здається, ближче і дешевше, а туди, де їм приємно перебувати.
Наприклад, у "двох кроках" від місця, де я живу, у цоколі будинку відкрили магазин продуктів. Я зраділа - далеко ходити не потрібно за необхідними продуктами. Але незабаром, моя радість вичерпалася. З магазину виходить постійний огидний запах зіпсованого м'яса! І як мешканці цього будинку терплять? Не розумію...
Чому аромати здатні керувати емоціями людини?
Відомо, що запахи впливають на процеси мозкової діяльності. Уся інформація, яку ми отримуємо, обробляється правою півкулею, крім нюху. Нюх обробляється лівою, і, як відомо, вона відповідає за емоційний стан людини. Саме емоції є найсильнішим і мабуть єдиним стимулом для наших вчинків. Можливо в цьому криється і магія ароматів!"
Ароматизація торгових приміщень для залучення покупців
Все частіше можна почути новий термін: "аромамаркетинг". Це продажі, при яких використовуються різні аромати для залучення клієнтів, з метою зростання товарообігу.
Цілі аромамаркетингу:
- підвищити настрій клієнтів і привернути до себе його увагу;
- зробити так, що б клієнту було комфортно і затишно у вашому закладі;
- створити позитивний імідж і фірмовий стиль.
Дуже схоже на турботу про покупців! Чи так це? Давайте розберемося.
Не секрет, що багато торгових центрів давно й успішно використовують синтетичні аромати, наприклад, аромат кави або свіжої випічки. Як ви розумієте, немає такої ефірної олії - свіжої випічки. Дешевші, на відміну від натуральних 100% ароматів, "ідентичні натуральним аромати" - аромати не потребують великих витрат. Адже якщо ароматизувати торговий зал, площею в 200-400 квадратних метрів з висотою стелі 8-10 метрів, то ніяких доходів не вистачить на натуральну ефірну олію. Ось і використовують ароматизатори - продукт нафтової перегонки.
Чи корисні синтетичні аромати?
Що б вам не говорили продавці синтетичних ароматів, ви маєте знати, що аромати, вироблені штучним шляхом, не корисні для людини. І, зрозуміло, не корисні, а часом шкідливі для здоров'я. Вони можуть викликати алергію і здатні накопичуватися в організмі. Як довго ви можете перебувати в приміщенні, де продається побутова хімія? Імпульсивно, вам хочеться швидко зробити покупку і відійти від відділу. Це відбувається від того, що синтетичними ароматами невелике приміщення магазину сильно перенасичене. Продавці, які працюють у цих відділах або поруч із ними, дуже ризикують своїм здоров'ям. Навіть у відділах дорогої парфумерії продавці часто страждають від індивідуальної непереносимості ароматів. Парфумерні торговельні мережі зазвичай страждають від плинності кадрів.
Розпилення синтетичних ароматів у невеликих закритих приміщеннях можуть дуже негативно позначитися на здоров'ї як покупців, так і продавців. Розпилення ароматизаторів доцільно тільки у великих супермаркетах з вентиляцією і високими стелями.
Натуральні живі ефірні олії
Чому вони працюють на залучення покупців краще, ніж ароматизатори?
Потому що вони живі, за умови, що вони не синтетичні, а мають натуральну рослинну природу. Ефірні олії мають енергію. Кожна окремо ефірна олія має певну довжину хвилі - вібрацію. Ця вібрація як у музиці. І якби рослина мала голос, то ми б чули дивовижну музику.
Наша підсвідомість чує ці вібрації і цілком природно, що нас вабить туди, де їх краще чути.
На жаль, натуральна ефірна олія дуже недешева. Дозволити собі використовувати її можуть не всі. І це, мабуть, їхній єдиний недолік!
Ефірні олії раціонально використовувати в малих закритих приміщеннях у невеликих кількостях. Дуже доречно ставити аромалампу безпосередньо на прилавок.
Якщо ви працюєте з кожним клієнтом індивідуально, то ви можете використовувати ефірну олію як індивідуальний парфум.
Якщо у вас є власний кабінет, то можна використовувати ароматичні саше, аромалампу або просто протирати час від часу робочий стіл ганчіркою, змоченою в розчині води та ефірної 1-2 краплі олії, або розпилювати воду з ефірною олією через пульверизатор.
Ефірні олії, що покращують продажі та приваблюють покупців
Апельсин - аромат безтурботності та радості. Можна ставити поруч із касовим апаратом. Покупці із задоволенням позбуватимуться своїх накопичень.
Базилік допомагає в бізнесі, збільшує продажі. Продавці ароматизують прилавки ароматом Базиліка, що б залучити платоспроможних покупців.
Бергамот - здатний погасити агресивний настрій цілої юрби. Допомагає бути почутим і зрозумілим. Він полегшує взаєморозуміння, допомагає підписувати найважчі контракти. Аромакулон з ефірною олією Бергамота на ваших грудях - вірний спосіб налаштувати себе на діловий лад. До речі, дуже швидко позбавить вас від нежитю і ви зможете себе почувати впевнено на переговорах.
Ваніль привертає потрібних людей для бізнесу. Створює приємну атмосферу, збільшує продажі. Активно застосовується в аромамаркетингу.
Ветиверія - один з найсильніших ароматів, що допомагають впоратися з важкою ситуацією в бізнесі. Дозволяє побачити джерело, причину того, що відбувається, тим самим набуваючи твердого ґрунту під ногами. Допомагає віддати борги. Володіє грошовою енергією, що перевершує енергію пачулі й базиліка. Можна ароматизувати приміщення офісів і торгових точок. Дуже добре поєднується з жасмином і ваніллю.
Гвоздика створює основу для правильних і тверезих рішень. Допомагає покупцеві визначитися з вибором покупки.
Герань - це ейфорійний аромат. Полегшує розуміння між людьми. Приваблює заможних клієнтів. В офісі краще не використовувати... забирає від реальності і не сприяє робочому процесу. Допомагає в особистих переговорах перетягнути клієнта на свій бік.
Грейпфрут дозволяє досягти успіхів і досягти бажаного. Відновлює сили, сприяє виробництву. Чоловіки можуть використовувати аромат грейпфрута без сумнівів. Жінки в бізнесі - здаються молодшими та рішучішими.
Жасмин - це аромат духовного і матеріального багатства. Якщо ви використовуєте Жасмин у щоденній парфумерії, то зустріч із вами залишиться в пам'яті у людей. Допомагає залучити багату клієнтуру. Використовувати тільки в мікроскопічних дозах, в іншому випадку, ви отримаєте зворотну реакцію.
Іланг-іланг здатний привернути удачу в справах і багатство. Дами, які використовують іланг-іланг у своїх парфумах, без зусиль маніпулюють діловими партнерами чоловічої статі.
Імбир має потужне тяжіння грошової енергії. Можна ставити поруч із касовим апаратом. Покупці із задоволенням позбавлятимуться від своїх накопичень.
Кардамон піднімає настрій у покупця, робить його енергійним і рішучим. Дозволяє знаходити спільну мову з людьми і налаштовує на єдину хвилю розуміння і згоди. Тому його можна рекомендувати тим, хто займається прямими жорсткими продажами.
Касія впливає на динаміку руху покупців, сприяє робочому процесу. Олію краще використовувати в холодну пору року.
Кипарис приносить успіх у кар'єрі, допомагає в справах. Сприяє позитивному вирішенню питань на переговорах, особливо з нерухомістю.
Коріандр - аромат бородинського хліба. Це запах задоволення і надійності. Створює теплу дружню обстановку.
Кориця - аромат успіху. Підвищує працездатність, полегшує взаєморозуміння з людьми. Рекомендується в місцях, де не часто ступає нога покупця.
Лаванда допоможе принести добробут. Вона допомагає прийняти правильне рішення, результат якого може проявитися через деякий час.
Лайм гасить агресію і недоброзичливість. Допомагає адаптуватися до складних обставин. Допомагає розлучитися з грошима скупим людям. Сприяє спілкуванню та взаєморозумінню.
Лемонграс. Вважається, що цей аромат розкриває таємні помисли, охороняє від крадіжки, відводить неприємності від бізнесу.
Лимон адаптує до нової обстановки. Розслабляє покупця, створює приємну і комфортну обстановку. Допомагає прийняти рішення, підвищує продажі.
Мандарин старовинний китайський грошовий символ. Допомагає почати нову справу. Залучає помічників у ваш бізнес. Збільшить продажі у вашому торговому залі.
Меліса створює приємну атмосферу спокою і стриманості. Застосовувати в місцях виникнення конфліктів, покупців і продавців, наприклад, в аптеці або ательє.
Мірра сприяє починанням у бізнесі. Створює комфорт у приміщенні та в особистому просторі, збільшує продажі.
Мирт - один із найдавніших перевірених грошових засобів. Ця рослина завжди росла поруч із багатими будинками. Це аромат здорового глузду. Допомагає керівнику ухвалити тверезе рішення, результат якого порадує всіх учасників проєкту.
Ялівець. Допомагає в кар'єрі. Сприяє успішним переговорам. Дуже гармонійний і приємний нюху і ненав'язливий аромат. Можна застосовувати в місцях, де водяться примхливі відвідувачі.
Мускатний горіх допомагає визначитися з рішенням, привертає гроші. Захищає від заздрості конкурентів. Сильний чоловічий запах - аромат боса! Можна сміливо ставити аромалампу в кабінеті керівника - чоловіка.
Шавлія мускатниа - аромат дурманний, ейфорійний. Краще не використовувати в офісі, може відвести від реальності працівників, зате допоможе захопити клієнта ідеєю. Відновить після емоційного робочого дня.
М'ята перцева допомагає залучити до вас багатих клієнтів. Сильний, прохолодний аромат із дитинства. Допоможе залучити покупця і збільшити товарообіг. Обережно з дозуванням.
Неролі - аромат багатства. Ним користувалися тільки знатні та заможні вельможі. Це шлейф розкоші, а не просто запах нікчемного металу. Якщо ви хочете отримати в житті більше, ніж потрібно звичайній і простій людині, то магія Неролі приверне до вас бажане.
Пачулі. Відомо, що це сильний магніт для грошової енергії. Можна застосовувати як у робочому кабінеті, так і в приймальні офісу. Аромат створює приємну творчу атмосферу, сприяє виникненню нових ідей, проєктів.
Петітгрейн. Сприяє руху покупців по торговому залу. Це запах для лідера. Доречний в офісі, автомобілі, робочому кабінеті керівника.
Петрушка. Олія для ресторанів. Здатний пробудити апетит і маскувати неприємні аромати.
Троянда - це символ перетворення. Троянда має найвищу частотну вібрацію, вона подібна до локомотива, який веде за собою потяг вагонів, навантажених залізною рудою. Троянда допомагає вивести бізнес на новий рівень, змінити роботу на більш вигідну, відкрити новий напрямок. Троянда допомагає самовдосконаленню, оновленню. Троянда відганяє людей зі злими намірами. Сильна, ефективна олія триматиме вас у гарному настрої й дасть змогу почуватися впевненіше. Чоловік поруч із жінкою, яка користується ароматом троянди задоволений і спокійний.
Розмарин. Сильний, енергійний аромат сприяє виробництву. Збуджує, дає приплив енергії. Рекомендується використовувати від втоми, але не перед сном. Рекомендується розпорошувати в офісі, особливо в бухгалтерії... буде менше помилок! Піднімає продажі на високий рівень. Розмарин - олія високих статистик і завершення планів!
Рожеве дерево допомагає прийняти правильне рішення. Рожеве дерево, розпорошене в місці скупчення людей, поліпшить атмосферу, зробить її спокійною і продуктивною.
Ромашка за енергетикою схожа з грошовою енергією. Усуває страхи і тривоги. Створює приємну атмосферу і вбереже колектив від хвороби в період епідемії (особливо римська ромашка).
Сандал береже від необачних вчинків, захищає від злих намірів. Олія для порога в будинок і бізнес. Привертає нових інвесторів, помічників. Допомагає прийняти правильне рішення. Дорогий аромат, який не всі можуть дозволити собі - тільки найщасливіші... Але якщо ви почали використовувати його, то ваша удача залишиться з вами. Що ж - гроші до грошей!
Сосна приваблює матеріальні багатства. Аромат сосни допомагає прийняти важливі доленосні рішення, усуне сумніви. Олію сосни потрібно використовувати в аромалампі в робочому кабінеті керівництва і на ділових зустрічах партнерів... у лазні. Можливо, у поєднанні з ялівцем або миртом.
Туя надихає на подвиги. Застосовувати в момент важких рішень.
Фенхель слід тримати на робочому столі, особливо в бухгалтерії, щоб аромат допомагав розслабитися втомленим очам від роботи на комп'ютері.
Цитронелла згладжує атмосферу, покращує емоційний настрій. Допомагає відчувати себе затишно і комфортно.
Евкаліпт допоможе освоїтися в новому офісі, на новому місці. Сприяє інтелектуальній роботі, допомагає відновитися після безсонної ночі. Збільшує продажі. Полегшує розуміння.
Аромамаркетинг у наукових дослідженнях
Як з'ясували вчені, аромати:
- збільшують продажі на 10-15 і навіть 20%;
- стимулюють повторне відвідування магазину на 15-20%;
- роблять клієнта лояльнішим до бренду на 20-25%;
- підвищують ефективність роботи продавців на 50%;
- підвищують попит на товари на 10-25%;
- збільшують спонтанність покупок на 6%
Якщо ви проявите спостережливість і звернете увагу на дбайливих господинь, які повільно, але цілеспрямовано обходять прилавки, то виявите, що вони постійно підносять упаковку з продуктами до носа. Приємний запах іноді є визначальним критерієм покупки! Якщо ви її запитаєте, чому вона купила цей сирник, а не інший, найімовірніше, вона й не зможе виразно нічого відповісти. А вам, як спостерігачеві зрозуміло, що її привернув свіжий аромат продукту.
Запах відповідає за емоційний настрій, утім, як і музика, і красива картина. Усе естетичне налаштовує людину на позитивний лад.
Алан Гірш, американський психіатр і невропатолог із Чикаго поставив експеримент. Він обробив спеціальним ароматом сукно на столах для гри в рулетку. І дохід казино збільшився на 30%!
Одна дуже відома компанія спортивного взуття провела експеримент. В одному торговому залі розпорошили аромат свіжоскошеної трави та аромат кока-коли, а в іншому все залишили як є. В ароматизованому залі продажі спортивного взуття зросли на 80%!
Вплив ароматів
Розрізняють три критерії впливу аромату.
1. Характеристики аромату
Кожен аромат окремо має свої особливості. Деякі мають дуже сильний енергійний аромат. Наприклад, евкаліпт, м'ята перцева. Інші мають колючий аромат, наприклад, гвоздика. Смакові аромати мають ефірні олії ванілі, кориці, фенхеля тощо.
Аромати жасмину, м'яти перцевої та гвоздики чинять збудливу дію на людину.
Аромат троянди, герані, мускатної шавлії сприяє релаксації, зниженню особистісних проявів. Потрапивши під дурман цих ароматів, покупець стає більш слухняним і поступливим, чим і користується продавець.
2. Вплив ароматів за статевою ознакою
Квіткові аромати, такі як іланг-іланг, троянда, ваніль, жасмин, неролі, сильніший вплив має на жінок. На чоловіків краще діють терпкі запахи: мускатний горіх, мускатна шавлія, кардамон.
3. Аромати і вік
Коли людина молода, то всі барви життя вона сприймає яскравіше. З віком, ці здібності втрачаються. До 65 років сприйнятливість знижується на 50%, а до 80 років і зовсім зникає. Фахівці знають, що ароматизувати торгові площі має сенс тільки для молодої публіки. Саме вона принесе магазину прибуток. Хоча, які гроші в молоді? За статистикою, платоспроможність повною мірою проявляється у людей після 40-50 років. Можливо, варто орієнтуватися на них?
Для кожного товару - свій аромат
Якщо ви збираєтеся застосувати аромати у своєму бізнесі, то вам слід враховувати, то з чим він може асоціювати вашу продукцію.
Наприклад:
- у невеликій хлібній крамниці буде доречно розпилювати ефірну олію коріандру, який нагадує аромат бородинського хліба;
- у кондитерській або кав'ярні - аромат ванілі, кави, кориці або касії;
- для збільшення динаміки руху торговельним залом можна використати аромат лимону, петітгрейну та лаванди;
- у винному відділі - перуанський бальзам, жасмин, меліса лимонна, мандарин і сандал;
- найпоширенішими ароматами для розпилення в торговельних залах загального асортименту товарів вважаються аромат кавуна, дині, огірка, кави, хліба (віддушки);
- в магазинах будівельного асортименту найкраще працює запах ванілі та лимона;
- у торгових точках товарів для дому ідеально застосовувати аромат кави, ванілі та мандарина.
Вплив ароматів
На що впливають аромати:
- збільшення товарообігу;
- час знаходження покупця в торговому залі;
- настрій покупця;
- напрямок руху покупця по торговому залу;
- імпульс до покупки;
- самостійне прийняття рішення;
- покращення апетиту.
Збудження апетиту в ресторанах і кафе
Ароматизувати можна не тільки торгові зали, а й вхід у кафе, ресторан, бар. Підійдуть аромати кави, молочного шоколаду, аромати фруктів, ягід, прянощів.
Для шоколадниць і кафе-морозива чудовим ароматом для залучення слугують аромати ванілі, кориці, шоколаду, малини, банана, ожини, полуниці з вершками і суниці.
Якщо це рибний ресторан, то буде доречний аромат ефірних олій петрушки, лайма, лимона.
Маскування поганих запахів
Що робити, якщо потрібно видалити неприємний запах згорілого м'яса, кави, що втекла, або тютюнового диму. Якщо приємний запах, що збуджує апетит, може справити на відвідувача позитивне враження, то неприємний аромат може назавжди відвернути клієнта від вашого закладу. І якщо вже ви готуєте зіпсоване м'ясо, то повірте мені, ніяке маскування вам не допоможе. Підсвідомо людина зрозуміє, що тут не чисто! Тому готуйте зі свіжих продуктів, мийте приміщення і не дозволяйте палити у вашому закладі нікому і ніколи. Тютюновий дим здатен вбити всі ваші зусилля. Місце, де пахне свіжим кропом, петрушкою, коріандром, імбиром і м'ятою ваші клієнти не забудуть.
Запах у рибному магазині чи ресторані можна нейтралізувати ароматом лимона, апельсина, мандарина та лайма.
Медичні заклади
Відвідувачі клініки, як правило, люди, які відчувають фізичні незручності. Ваше завдання - зняти напругу і полегшити їхній стан. Тут буде доречна лаванда, ромашка, мускатна і лікарська шавлія, меліса лимонна.
Для аптечних точок підійде аромат грейпфрута, лимон, яблуко (аромат), свіжоскошена трава (аромат), ягідні аромати і, звісно, м'ята перцева - ефірна олія.
Для стоматологічних клінік: апельсин, грейпфрут, мандарин, рожеве дерево.
Туристичні агентства
Якщо ви продаєте путівки в країни Сходу, то будуть доречні орієнтальні (східні) пряні аромати. Це ваніль, сандал, ладан, капайський і перуанський бальзами, мірра, гальбанум, гваякове дерево.
Відправити клієнта в Європу вам допоможуть аромати кави, свіжоспеченого хліба і французького парфуму.
В Індію і на Гоа допоможуть відправити аромати: сандалу, ладану, імбиру.
У романтичний морський круїз - синтетичні композиції моря, та ефірні олії - афродизіаки: іланг-іланг, пачулі та бергамот.
Книжкові магазини
З'ясували, що на продаж книг впливають аромати шоколаду, сандалу, мандарина.
Автосалони
За статистикою автосалони частіше відвідують чоловіки. І, як правило, це чоловіки з достатком. Тому використовувати потрібно чоловічі аромати, але не вдавайтеся до екзотики. Підійде аромат лайма, бергамота, грейпфрута. Можна використовувати аромат свіжої кави або кави з молоком і корицею.
Чоловіки не часто зізнаються, що люблять солодке. Можна використовувати аромати шкіри або дерева (такі аромати теж існують у синтетичній промисловості). Не зайвими будуть аромати яблук, ягід, зеленого чаю, апельсинів. Аромат сандалу в салоні автомобіля сприйматиметься покупцем, як дуже комфортний і надійний.
Спортивні клуби
Здається, нічого не може впоратися із запахами "зусиль тіла"! Такі місця мають бути оснащені активною вентиляцією. Має проводитися регулярне вологе прибирання з мийними засобами.
Для спортивних і тренажерних залів добре використовувати: м'яту перцеву, евкаліпт, пачулі, ялицю, сосну і ялівець.
Ювелірні магазини
Власникам доведеться розщедритися, (хоча це того варте) на дорогі ефірні олії: неролі, жасмин, ветиверію, мімозу, ваніль і звісно олію троянди.
Це складові аромати найдорожчого парфуму. Жінка в цій атмосфері може відчути себе гідною найдорожчих прикрас. А якщо вона чогось хоче, то чоловік не в силах їй відмовити.
Салони краси
Ці приміщення перенасичені ароматами спеціальних засобів для догляду за жіночою красою. Позитивну атмосферу створюють аромати: кокоса, мандарина, лимона, фруктові аромати, квіткові аромати - троянда, іланг-іланг, неролі, конвалія і жасмин.
Місце, де добровільно розлучаються з грошима - каса.
Тут слід ароматизувати олією апельсина, мандарина, змішаного з імбиром. Нехай покупець розлучається з грошима весело, без сумнівів і жалю!
Як і де розпилювати?
Промисловість давно придумала автоматизовані прилади з датчиками, регуляторами і програмним управлінням, що передбачає розпилення з часовими проміжками. Вони різні за обсягом і ціновою категорією.
Прилади вивішуються в певних місцях і все залежить від мети, яку переслідує власник. Якщо ви хочете спрямувати покупців по торговому залу, то струмінь ароматизованого повітря повинен захоплювати за собою покупця. Якщо ви хочете зупинити його увагу на певному продукті, то аромат повинен висіти в повітрі, а значить, поблизу не повинно бути вентиляції.
Існує два основних прийоми ароматизації торгових залів:
1. ароматизація зони, наприклад, цілого відділу
2. точкова ароматизація - окремого прилавка з товарами, що не мають власного аромату.
В невеликих торгових приміщеннях і офісах можна використовувати керамічну аромалампу або дифузер-розпилювач.
При використанні різних методик продажів, важливо пам'ятати, що вони ЗАВЖДИ мають бути етичними. Дбайте про своїх покупців, надавайте їм якісні товари та послуги. А якщо вам для цього потрібні аромати, то чому б не скористатися їхніми властивостями.
Автор: О.Шарова
Розділ сайту: Статті
Довідник
Акції, дисконт
Прайс-лист VivasanПопулярні товари:
Дезодорант кульковий Віва Кул 75 мл
Дезодорант кульковий Роуздью 75 мл
Капсули Мігліорин Трикокс 20х3 капсул
Шампунь для пофарбованого волосся СаноТінт 200 мл
Бальзам для всіх типів волосся СаноТінт 200 мл
Біовідновлення + Імунітет (Biorepair + Immune) 30 капсул
Ефірна олія Ялівець європейський 10 мл
Омега 3 Форте 90 капсул
Спрей Віва Плюс 75 мл
Дивіться інші статті:
- Сумісність ефірних олій
- Аромати для душі
- Аромати та час доби
- Ефірні олії для підвищення сексуальності. Андростерони й атрактанти
- Компліментарні аромати
- Особливості створення парфумів для чоловіка
- Застосування ефірних олій-афродизіаків
Відгуки, коментарі, корисна інформація
Вам може сподобатися:
Композиція 100% ефірних олій Спокуса (Seduction) з аплікатором Vivasan, Швейцарія
Стисло про товар:" Спокуса" - спокуслива притягальна унісекс-композиція, яка зачаровує і пробуджує почуття. Вишукана комбінація високоякісних ефірних олій пронизує, огортає любов'ю і стимулює близькість. Має ніжний аромат.Радимо почитати:
Олії для кінчиків волосся
Краса нашого волосся повністю залежить від їхнього здоров'я. Якщо кінчики локонів сухі, витончені і січені, це призводить до уповільнення їхнього зростання і, звичайно ж, пасма неестетично виглядають. Виправити таку ситуацію нескладно. Для оздоровлення кінчиків волосся мудрі жінки завжди використовували натуральні олії - рослинні та ефірні.Ваше здоров'я та душевний спокій:
Дихання проти стресу. Безкоштовні заняття для українців
Дихання проти стресу.
Безкоштовні заняття
для українців ♥
Прайс-лист Вівасан | Дисконтно-накопичувальна картка | Акції та спеціальні пропозиції | Запрошуємо на роботу | Онлайн курси ароматерапії
Відгуки про товари | Підписка на новини | Група Вівасан в Facebook | Канал Вівасан на Youtube | Додаток Вівасан на Google Play
Швидке замовлення продукції Vivasan з безкоштовною доставкою по Україні (Viber, Telegram, WhatsApp): +38 050 453-73-98